SELAMAT DATANG KE BLOG SMK. SG. CHOH

Jumaat, Januari 06, 2012

MAJLIS AKU JANJI


Pn. Hashnaniliza bt Rezuan mengacarakan majlis


Ustaz Mohd. Zabidi memulakan majlis dengan Bacaan Doa
Mohd Ikwan b. Baharudin mengetuai pelajar membaca Aku Janji Pelajar
Pelajar sedang melafazkan Aku Janji mereka



Mohd Ikwan b. Baharudin (gambar bawah) yang mewakili semua pelajar menandatangani Aku Janji Pelajar


Pn. Hjh. Mazlah mengalu-alukan kehadiran YDP PIBG
Pn. Hjh. Nor'aini bt Abdul Muin bersama Guru-Guru Kanan menyaksikan Pn. Hjh. Mazlah yang mewakili semua guru, menandatangani Aku Janji Guru


En. Mohd. Radi b. Razali (YDP PIBG), mengucapkan syabas dan tahniah kepada pihak sekolah kerana telah mengadakan Majlis Aku Janji. Beliau mewakili ibu bapa berpesan dan berharap semua pelajar berjanji pada diri sendiri supaya mereka lebih berdisiplin dan cemerlang serta gemilang samada di bidang akademik, sahsiah dan juga kokurikulum

En. Mohd. Radi b. Razali (mewakili ibu bapa) bersama guru-guru yang mempunyai anak mereka yang belajar di SEMESCO turut membaca Aku Janji Ibu bapa
Pn. Hjh. Mazlah bersama Guru-Guru Kanan menyaksikan YDP PIBG, En. Mohd. Radi b. Razali mewakili ibu bapa menandatangani Aku Janji Ibu bapa